Jak rezerwować

Jak rezerwować? To proste i przyjemne…

 

 

Nasz portal został tak zaprojektowany, aby w czasie rzeczywistym, w prosty, szybki i intuicyjny sposób wyszukać oraz dokonać zakupu interesującej Państwa imprezy turystycznej.

 

Gwarantujemy możliwość rezerwacji najbardziej aktualnych ofert wszystkich największych touroperatorów, tj. TUI, ITAKA, CORAL, RAINBOW, GRECOS HOLIDAY, NECKERMAN, EXIN i wiele innych!

 

Wyszukanie oferty

 

W przypadku chęci wyszukania interesującej Państwa oferty, proponujemy skorzystać z następujących narzędzi udostępnionych w naszym serwisie:

 

Wyszukiwarka – określając kryteria wyboru tj. termin, kraj, standard obiektu, wyżywienie, otrzymają Państwo listę najbardziej aktualnych propozycji.

Klikając na wybraną ofertę zapoznają się Państwo ze szczegółami danej imprezy turystycznej: opisem hotelu i dokładną lokalizacją obiektu na GoogleMap, programem, a także z opiniami turystów,

Boksy ofertowe -  które znajdują się na głównej stronie naszego portalu zawierają najciekawsze, wybrane propozycje wypoczynku oraz zwiedzania.


Rezerwacja

 

Rezerwacja wybranej przez państwa oferty może nastąpić poprzez:

Formularz zgłoszeniowy (on - line)

Po wybraniu opcji „rezerwuj” zostaniecie poproszeni Państwo o wypełnienie odpowiedniego formularza zgłoszeniowego. Po sprawdzeniu dostępności miejsc, nasz doradca skontaktuje się z Państwem niezwłocznie w celu sfinalizowania rezerwacji.
 
Rezerwacja telefoniczna – nr infolinii 67 350 30 50

 

Pod numerem naszej infolinii czeka na Państwa zespół doświadczonych i kompetentnych doradców.

Dzwoniąc i podając parametry wybranej oferty, nasz doradca przedstawi szczegóły i dokona na Państwa prośbę rezerwacji miejsc.

 

Płatności

 

Płatności za rezerwacje dokonać można w dwojaki sposób:

 

  • e-przelewem z konta internetowego na nasze konto bankowe,
  • gotówką w siedzibie naszego biura,


Aby przyspieszyć realizację umowy prosimy wysłać potwierdzenie przelewu na numer fax 67 350 30 33  lub e-mail  na adres: rezerwacje@slonecznaprzygoda.pl

   
Dokumenty podróży

Po dokonaniu przez Państwa płatności nasz doradca potwierdzi rezerwację w systemie i wyśle potwierdzenie rezerwacji na wskazany przez Państwa adres mailowy.

 

Rodzaj i forma przekazania dokumenty podróży są zależne od środka transportu jakim Państwo będziecie podróżować:

  • podróż samolotem – odbiór dokumentów podróży (bilet lotniczy, voucher na zakwaterowanie w hotelu, polisa ubezpieczeniowa) następuje na lotnisku przy stanowisku określonego Organizatora na podstawie otrzymanego od nas potwierdzenia rezerwacji,
     
  • podróż autokarem – wymagany dokument podróży stanowi otrzymana od nas umowa lub potwierdzenie rezerwacji o którym mowa powyżej.
     
  • podróż z dojazdem własnym – dokumenty podróży (voucher z adresem hotelu/ośrodka wraz z mapą dojazdu oraz polisa ubezpieczeniowa) wysłane zostają na Państwa adres zamieszkania lub na adres e-mail,

 

W przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

infolinia
67 350 30 50

facebook